Welcome to Our Website
Total Visit( 69 )

Polisi Waranti

Untuk membolehkan kami menyampaikan kepada anda perkhidmatan selepas jualan yang cepat dan cekap, selepas memeriksa produk dan memastikan bahawa tidak ada masalah dengan barang‐-barang, sila membantu kami untuk mengisi E-Borang Jaminan 1 Tahun kami.

Pautan : https://forms.gle/Dnznzw717spXQK3u6

Waranti standard kami adalah sah selama 1 tahun dari tarikh pembelian dari Funbies Marketing / peruncit Genfive yang sah.Produk perabot Genfive anda akan diganti atau dibaiki pada pilihan kami, tanpa sebarang kos kepada anda.Jaminan kami melindungi anda daripada kerosakan yang disebabkan oleh kecacatan pembuatan dan tidak boleh dibedah milik daripada pemilik asal.

Apakah yang dilindungi oleh jaminan?

Unsur-unsur perabot, engsel, slaid laci, pemegang, rak atau unsur-unsur perabot, slat katil, dibeli baru oleh pelanggan.

Apa yang dikecualikan daripada jaminan?

Pengecualian Waranti:

  • Kerosakan yang disebabkan oleh penyimpanan, pemasangan yang tidak betul (kegagalan mematuhi arahan pemasangan), penyalahgunaan cuai, atau produk yang telah diubah oleh pemilik dalam apa jua cara yang tidak dimaksudkan oleh pengilang

  • Bencana alam atau tidak sengaja, kejatuhan, kesan, perubahan warna cahaya, pembakaran, pemanasan yang berlebihan, kelembapan, kehadiran serangga, variasi semula jadi antara komponen.

  • Pengubahsuaian, pembaikan atau penambahan barangan yang bukan sebahagian daripada perabot atau bahagian atau komponen oleh pelanggan atau oleh seseorang yang tidak diluluskan oleh pengilang.

  • Gunakan untuk tujuan profesional atau komersial.

  • Barangan yang dibeli sebagai produk yang digunakan atau sekunder, termasuk barangan yang berfungsi sebagai model lantai.

  • Item yang telah diubah oleh orang pembaikan pihak ke-3 yang tidak dibenarkan

Kandungan jaminan

Pemasaran Genfive menjamin bahawa perabot atau aksesori Funbies sesuai untuk kegunaan di mana perabot atau aksesori dimaksudkan, di bawah keadaan operasi biasa dan apabila ia telah dipasang mengikut arahan pemasangan yang dibekalkan oleh pengilang.bahawa perabot atau aksesori sepadan dengan penerangannya seperti yang disampaikan dalam pelbagai media bercetak atau digital yang dikawal oleh Funbies Marketing.Pemasaran Genfive menjamin bahawa perabot atau aksesori Genfive tidak mempunyai sebarang kecacatan dalam kecacatan kerja atau tersembelih, setelah menjalani kawalan kualiti di kilang.

Maklumat pelaksanaan waranti

Dokumen yang akan disediakan: salinan pesanan penghantaran dan invois atau resit pembelian, dan gambar kecacatan.

Hubungi secara bertulis atau e-mel: Perkhidmatan Pelanggan Genfive: contact@genfive.com.my | +60 12-3456789 | +60 19-2345678

Untuk mencapai peningkatan berterusan perabotnya, Funbie Marketing berhak untuk memanggil, dengan perbelanjaan sendiri, pakar dalaman atau luaran untuk memeriksa kecacatan dan puncanya, dan untuk mencadangkan penggantian komponen apabila penggantian perabot mempunyai kos yang tidak seimbang berbanding dengan pembaikan, atau untuk mencadangkan komponen atau model yang setara mengikut ketersediaan perabot